היום בבוקר (1 בספטמבר) קולות צחוק והתרגשות ממלאים מחדש את חצרות בתי הספר וגני הילדים ברחבי עמק חפר. אחרי חודשיים של שקט מדומה תוך כדי מלחמה, מערכת החינוך של המועצה האזורית עמק חפר פותחת את שנת הלימודים תשפ"ו עם אנרגיות מחודשות. אלפי תלמידות ותלמידים, מתוכם רבים צעירים ונרגשים שעולים לכיתה א', צעדו הבוקר עם ילקוטים חדשים אל עבר עתידם.
במהלך חופשת הקיץ, המועצה פעלה לשדרוג ושיפוץ מוסדות החינוך ברחבי העמק. העבודות כללו הצללות של חצרות, הקמת מרחבי למידה חדשניים, שיפוץ כיתות ותיקות והתאמת מבנים לסטנדרטים של בטיחות ונגישות. ההשקעה ניכרת לא רק בתשתיות הפיזיות, אלא גם בפיתוח תכניות פדגוגיות חדשות ששמות דגש על למידה מותאמת אישית, חוסן רגשי ומעורבות קהילתית.
ההיערכות לפתיחת השנה לא פסחה גם על הצוותים החינוכיים. מנהלים, מורים, גננות וסייעות עברו השתלמויות וסדנאות הכנה מקיפות במטרה לספק לתלמידים את המעטפת החינוכית והרגשית הטובה ביותר. הדגש השנה יושם על חיזוק הקשר בין בית הספר לקהילה, עידוד יוזמות חברתיות ויצירת סביבה לימודית בטוחה, מכילה ומצמיחה עבור כל תלמיד ותלמידה.
בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת לכלל התלמידים, ההורים והצוותים החינוכיים, שתהיה זו שנה של סקרנות, גילויים, חברויות חדשות והצלחות קטנות וגדולות.
נאחל להשבת הביטחון לתושבי העוטף, סיום המלחמה והשבת כלל החטופים החיים והחללים כאחד.
תגובות ()